Image default
Høyda

Ønsker velkommen til Høydas nye kontorhotell

Et økende behov for fleksible kontorplasser i nærmiljøet har ført til at M8 Eiendom AS nå har valgt å etablere et  kontorhotell. Her håper de at kreativiteten vil blomstre.

Sentralt plassert midt i Varnaveien ligger Høyda-områdets nye kontorhotell. Nærmere bestemt i andre etasje i bygget som bærer navnet V35. På bakkeplan finner man et rikt mangfold av butikker, og nå håper eierne å skape mangfold og kreativitet også i toppetasjen.

– Det har du helt rett i. Vi har jobbet med dette prosjektet ut ifra en tanke om å kunne skape et kreativt og spennende miljø for personer i ulike bransjer som måtte ha behov for en midlertidig kontorløsning. Nå blir det spennende å se om vi har truffet blink med vår nyetablering, smiler Trine Lise Wahl som er daglig leder i M8 Eiendom AS.

En rød tråd

På vår guidede tur rundt i toppetasjen ser vi at samtlige avdelinger er smakfullt malt og innredet i en tidsriktig stil. Totalt disponerer kontorhotellet et sted mellom 250 og 300 kvadratmeter av det totale arealet, så det er liten tvil om at byggets eiere har satset friskt. 

– Vi har i lenger tid hatt et ønske om å skape ny aktivitet på øverste plan, og når koronaen inntraff fikk vi godt med tid til å tenke gjennom hva vi ønsket å satse på. Et av våre mål var å skape en rød tråd gjennom hele etasjen og det føler vi at vi har klart nå som kontorhotellet er på plass, forteller Wahl.

Noe for enhver

Det er helt klart et nøye gjennomtenkt prosjekt som byggets eiere nå har lansert. Ingen ting er overlatt til tilfeldighetene. Samtlige avdelinger er blant annet utstyrt med kjøkken hvor kaffemaskin, oppvaskmaskin og service står til fri disposisjon. Her kan mulige leietagere finne alt fra arbeidsstasjoner i åpne kontorlandskap og til små og store cellekontorer. Det er også etablert stillerom, og som den berømte prikken over i-en kan de også tilby en egen lounge-avdeling. Daglig leder i eiendomsselskapet håper at det nye tilbudet i V35-bygget vil bli godt mottatt i markedet.

– Det er klart at vi er spente, men vi har god tro på at det vi nå har startet opp har livets rett. Det er ikke mange slike tilbud i vårt distrikt, samtidig som vi vet at det er et økende behov for fleksible kontorplasser. Det være seg enten de som ønsker å slippe å pendle til jobb hver dag, eller de som kanskje bare har et ønske om å sosialisere mer mellom arbeidsøktene. Vi mener jo selv at vi har en svært sentral beliggenhet med blant annet nær tilgang til både cafeer og treningssentre for de som ønsker å utnytte tiden maksimalt, forklarer Trine Lise Wahl.

Det enkleste er ofte det beste

For å kunne se på de ulike kontorløsningene som tilbys, så henviser Wahl til firmaets hjemmeside. Her kan man også med enkle grep booke det man måtte ha behov for. 

– Vi har en grunntanke om at de som ønsker å leie hos oss skal kunne gjøre dette på en enklest mulig måte. Her trenger man ikke å ringe noe for booking. Alt ligger tilgjengelig og lett forståelig på vår hjemmeside. Vi har til og med laget et introduksjonstilbud for de som booker for en måned. Dette gjelder på ubestemt tid, smiler Trine Lise Wahl fornøyd.

Related posts

– Mobiliserte til kamp mot barneekteskap

Noa

Viteren 2019: Snøfreserene «freser» av gårde!

mortensen

Sparebank1: Tips til en trygg førjulshandel

mortensen

Denne nettsiden bruker «cookies» for å forbedre brukeropplevelsen. Vi regner med at det er OK for deg. Er det ikke greit velger du det selv. Aksept Les mer

Privacy & Cookies Policy