I sitt gardrobeinnredede showrom i andre etasje på Rabekkgata 15 tar Proff og prosjektansvarlig Christina Inderdal imot kundene til Garderobemannen som ønsker å fornye sin gardrobeinnredning. Med så mange eksempler på smarte og gjennomtenkte løsninger utstilt, er det lett å få inspirasjon til gode løsninger.
Med sitt profesjonelle konsept på kundekontakt vil vi få større ro og bedre konsentrasjon om hver kunde – sier Inderdal og legger til at alle kundene først bestiller tid for hjelp til sine gardrobeløsninger. Vi instruerer og forklarer hvordan de skal ta sine mål og viderefører dette til vårt supre tredimensjonale tegneprogram.
Bedre kontakt
Med alenekontakt med kundene er det lettere å få den innsikten som behøves for å kunne tolke den enkeltes kundes behov for garderobe. Uforstyrret kan vi da finne frem til de gode løsningene som gjør at garderoben ofte bli bedre enn de forventningene kundene hadde.
Utvider
Siden overtakelsen i mai har Gardrobemannen etablert 9 slike showrom, og målet er at de skal kunne nå rundt 20 i løpet av 2020. Et ambisiøst mål som det virker realistisk å oppnå mener Christina Inderdal. Bestillingen av tegnetid i Rabekkgata er foreløpig på et nivå som de betjener med bemanning her hver torsdag. Dette utvides selvfølgelig ved behov og etterspørsel
Garderobemannen er Norges største garderobekjede som leverer innredningsløsninger og skyvedører med elegant design, laget på dine mål. Fornøyde kunder er vårt beste skussmål avslutter Christina Inderdal og ønsker neste kunde velkommen til tegnetime.
Tekst: Ivar B Johansen
Foto; Jørn Mortensen