Image default
Høyda

PS Press Reklame folierer biler for Ulfven AS – Fornøyd kunde med spesielle ønsker

Ulfven suksessen er ikke tilfeldig. Med sitt spesielle, tiltalende flisdesign har de hatt utrolig fremgang i markedet siden oppstarten i 2010. Sosiale medier er viktig for Ulfven når de skal bygge merkevaren. Og merkevaren må synliggjøres i alle kanaler, også i bybildet. 

En enkel og rimelig måte å gjøre dette på er å foliere bilen. Bilen vil være synlig for andre bilister, syklister og gående. Selv når bilen står stille. Logo og budskap skal oppfattes raskt og må derfor være tydelig. PS Press Reklames egne designere gjenskaper bedriftenes visuelle profil, til bilens form og ønsket oppmerksomhet

Etter lange, inngående samtaler om hvordan Ulfven og Ole-Petter Mork Sandersen ønsket sine biler foliert, kom de sammen frem til hvordan sluttproduktet skulle fremstå. Utfordringen var at folien som kunne tilfredsstille kravene ikke fantes på markedet. 

«one of a kind»

Utvalget av standardfolier til bil fra de ulike produsentene er stort, og de fleste kundene velger fra disse sortimentene – kunne Trygve Walle hos PS Press Reklame fortelle. I dette tilfellet har vi laget en «one of a kind» folie, som vi ved hjelp av fagkunnskap og høyteknologisk produksjonsutstyr kunne levere nøyaktig hva kunden ønsket. 

Dette er vi stolte av – legger Walle til og sier videre at det ikke er noen hemmelighet at vi er kjent for å ta utfordringer som ikke alle andre i vår bransje ønsker å ta. Slike utfordringer trives vi godt med. 

Velger foliering

Mange firmaer, som ønsker sine kjøretøyer profilert med i firmaets farger og logoer, velger helfoliering av bilene i markedsføringen. Dette gir meget gjenkjennelige kjøretøyer og samtidig beskytter de lakken under. Når bilene så skiftes ut, kan folien fjernes og kjøretøyet fremstår med en blank og uskadet lakk i fargen som bilen opprinnelig ble levert med. 

Utviklingen av bilfoliering har gått meget raskt. Med kvaliteten på folien og den faglige dyktigheten som dette utføres på, har medarbeiderne hos PS Press Reklame plassert seg i det øvre sjiktet. Når så produksjonsutstyret samtidig blir oppdatert i tråd med kravene til kvalitetsbevisste kunder, er det naturlig at nettopp PS Press Reklame blir valgt til slike utfordredne oppgaver. Ingen oppgave er for stor – smiler Walle, men han presiserer at ingen heller er for små. Hos oss løser vi det meste.

Fornøyd kunde

Ole-Petter Mork Sandersen forteller at han er kjempefornøyd med hvordan hans kjøretøyer fremstår etter folieringen. De har fått nettopp den «looken» som jeg ønsket – sier han og er ikke i tvil om at bilene nå vil bli gjenkjent og vil være verdifulle bidrag i firmaets markedsføring. Sandersen påpeker at han ikke kunne vært mer fornøyd med samarbeidet med PS Press Reklme. De tar alle utfordringer vi kommer med på strak arm og gir oss utrolige gode svar på våre ønsker – smiler han. All vår visuelle profilering blir meget godt ivaretatt av PS Press Reklame – legger han til og avslutter med at Ulfven alltid ønsker å benytte leverandører i nærmiljøet når de de kjøper varer og tjenester.

PS Press Reklame har egen montasjehall til foliering av biler. Her har vi høye krav, med støvdempede tiltak og lyssupplering for kvalitetskontroll av «finish». Med høyteknologisk produksjonsutstyr for print og skjæring av folie, samt profesjonelle  montører, er vi fleksible slik at vi kan levere topp kvalitetsarbeid til avtalt tid – avslutter en stolt Trygve Walle.

Tekst: Ivar B Johansen

Foto: Jørn Mortensen

Related posts

CoopExtra Høyda: Har opplevd en eventyrlig omsetningsøkning

mortensen

Bajazzo på Høyda feirer 30 år

mortensen

Øre Vestre – fra lensmannsgård til kro

mortensen

Denne nettsiden bruker «cookies» for å forbedre brukeropplevelsen. Vi regner med at det er OK for deg. Er det ikke greit velger du det selv. Aksept Les mer

Privacy & Cookies Policy